Wednesday, November 4, 2009

'म'हरु

'म'हरु
नितान्त एक्लो 'म'हरु
एकान्तका भींड र
आफूभित्रका भेलाहरु
बिकेन्द्रीत अनि
अशान्त 'म'हरु
शुन्य एक्लो आकशमा
ताराहरु झैँ
चम्किन खोज्दै अहंकारमा
सितारको झंकारमा
कम्पित ध्वनि तरङ्गको
लयमा विलय हुन नसकेका
कुलिन शुन्यताको
शालिन रिक्ततामा
विलिन नभएका 'म'हरु
एउटै बोट्का पातहरु
फूलहरु,फलहरु झैं
भिन्न भिन्न भै
एउटै काँचका टुक्राहरु झैं
फुटेर
एउटै वायुका श्वासहरु,
अनि एकै श्वासका वायुहरु झैं
छिन्न-विन्न भै
केन्द्रीत हुन नसकेका 'म'हरु
आकाश गंगामा,उल्काहरु झैं
तारापुन्जका झुल्काहरु झैं
बिमोहित भएर
तिरोहित हुन नसकेका
अस्त ब्यस्त अमस्त
पीरहरुको अस्थिर शिर
संहालेर स्थिर हुन नसकेका 'म'हरु
वैभवका उदभवहरुमा
सदभव राख्न नसकेर
बिद्रोहमा उग्र भै ब्यग्र भएका
इत्तर कट्टरहरु
मत्थर भै
तित्तर-वित्तर हुन नसकेर
फेरि
युद्दमा क्रुद्द
विलकुल शुध्द
विशुध्द अशुध्द 'म'हरु

~ monolitH,2003

No comments:

Post a Comment